понеделник, 15 март 2010 г.

Два дена и половина на вода

     Миналата седмица успях да издържа няколко дена на вода.Целта беше 5 дена,но естествено 3тия ден се оказа критичен и следобеда започнах да хапвам по малко.Но колкото толкова - отрази ми се доста добре.Даже и 2та дена си правих сутрините клизми,така че се прочистих много добре.
 Относно храненето храня се предимно със сурови плодове и зеленчуци заедно с ядки,кълнове,смутита,маслини,сухари и разни проготвени от мен сурови изкушения.Готвеното е задушени зеленчуци от време на време - печени гъби,тиквички,варени картофи,понякога сирене,а само веднъж малко риба.Това е така защоо искам да напавя прехода към сурвите храни плавно,а не изведнъж.Но имам примрно 3-4 дена от седмицата,които са ми напълно сурови,не всеки ден ям готвено.
  Много искам да направя това вдно гладуване,но непрекъснато има някакви пречки за съжаление.А и ми е много трудно да го съчетая с ежедевието си - тъй като след 3-4тия ден не мога да си представя вече да излезна някъде навън,защото нямам толкова сила и ме е страх от прилошаване.А просто не виждам скоро такъв период в който да мога да си позволя поне 10 дена да не излизам никъде.Така че явно по натък.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Followers

Site Info

Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino