четвъртък, 11 март 2010 г.

Отово 5 дена на сокове

Аз отдавна не съм писала,но искам да споделя,че преди няколко седмици направих отново едно прочистване от 5 дена на сокове.Много лесно го понесох,сега пак си продължавам да се храня основно със сурови плодове и зеленчуци с някои малки изключения от време на време - сирене,печени чушки,тиква,разни кюфтенца от елда,магданоз,спанак - но изпечени и пълнозърнести хлебчта приготвени от мен,но също изпечени.Всичко друго е сурово.По отношение на килограмите  да споделя,че преди да родя ,винаги съм била 45-47кг при ръст от 163см.След това теглото ми продължи да варира в рамките на 50-52,когато отслабвах с някоя диета до 60кг-когато качвах.Сега от януари до сега от 60кг съм достгнала до 54-55кг.Надявам се със суровоядството постепенно да достигна нормалото за мен тегло и това този път да бъде за постоянно.


Иска да кажа също,че и малко по малко променям менюто на детето,може би при него нещата са 50 на 50.Но той тази есен тръгна на градина и беше нещо ужасно - непрекъснато болен,непрекъснато антибиотици,дори и инжекции след като се достигна и до пневмония.Сега от 2 месеца не ходил на градина,но се надявам след като тръгне скоро благодареие на по правилното хранене да не боледува толкова.Лошото е,че вече има изграден вкус към някои храни и си иска тях,а други,примено зелени салати,зеле,моркови,чушки - изобщо не иска да погледне.Надявам се лятото да е по лесно.

Това е от мен засега.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Followers

Site Info

Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino