четвъртък, 18 март 2010 г.

Второ чернодробно прочистване

   И така сега да опиша как мина второто ми чернодробно прочистване.В деня на прочистването към 15-16 часа си направих 2 клизми.След това към 19 часа си изтисках 1 лимон и 1 грепфрут - което излезна към 200 мл и си приготвих и около 100 мл зехтин,защото реших,че повече няма да успея да изпия.Смесих всичко заедно и го изпих половината наведнъж,но започна да ми става лошо и спрях.Отидох да полегна малко и без малко се удържах да не повърна,но след 10-15 минути и мина.След това изпих и останалата част отново наведнъж със сламка при това - препоръчвам го.След това легнах неподвижно тъй като ми беше лошо и ме беше страх да мърдам да не се върне зехина нагоре в гърлото ми.
  Общо взето неприятните усещания бяха около час.След това ставах няколко пъти преди да заспя но не ми беше вече лошо.Специално този път не съм нагрявала черния дроб - само гледах да съм добре облечена и завита.Не съм използвала електически възглавнички,термоси или грейки.
  Заспала съм към 12 часа и се събудих сутринта.До към 9 часа 2 пъти ходих до тоалетна  явно защото предния ден ядох доста на обяд,но камъни не излизаха.В 9 часа си направих 2 клизми и тогава излезнаха доста камъни.След това ми се наложи да излезна за един час.Като се прибрах пих сок от ябълки и цвекло.В 12 часа пак и направих клизма излезнаха още 4-5 камъчета.След това ядох салатата от моркови  зеле.И в 15 часа си направих последната клизма и излезнаха още 1-2 камъка.Повече клизми вече не можех да си правя и престанах.До вечерта ядох още 2 филийки хляб с маслини и 2 зелени чущки и към 20 часа кремче от мед,сусамов тахан,манго и ананас.
 Така премина това пречистване.Много по добре от първия път - много по леко.Може би след месец - два ще направя последно,но още не съм ршил има време дотогава.
  Сега мисля да продължа разтоварването с 1-2 седмици на сокове - докато ми омръзне-хем да се пречистя,хем да сваля още 2-3 кг.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Followers

Site Info

Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino