събота, 23 януари 2010 г.

Захранване


   И така - реших,че ще се боря с киселините,защото при техното наличие,не протича нормално гладуването.
  Сутринта изпих една чаша сок от 2 ябълки и едно парченце цвекло.А на обяд изядох един сварен картоф.Отново имам киселини,но май са по малко,но още не са изчезнали.Изчетох всичко в интернет вече за киселините,но естествено нямам намерние да пия лекарства.Вечерта нищо не съм яла.
   На следващия ден сутринта изпих една чаша сок от 2 ябълки и 1 киви.Не съм си правила клизма последните няколко дни,а и не съм ходила до тоалетна,затова се надявам кивото да помогне.На обяд ядох салата от морков - нарязах на кръгчета,с малко сол,оцет и олио  и около 6-7 маслини.Доста тежко ми стана след това,но най-накрая ми се появи апетит и ми се ядеше и още,но не си ги позволих.Имам апетит към зеленчуци,плодове не ми се ядат.
  Вечерта мисля да си направя отново сок от 2 кивита,за да мога да отида до тоалетна,друго не мисля да ям.Дано да издържа.
 Мисля че най-накрая преборих киселините.То денят още не е минал,но досега - 15 часа - нямам.Все пак ще изчакам да мине и вечерта,за да се радвам напълно.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Followers

Site Info

Copyright © 2009 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template Vector by DaPino